petek, 30. marec 2012

WC #1 - Pietermaritzburg, J. Afrika

Sredi zime smo se mi odločili, da gremo v Afriko :)) Do februarja smo si zrihtal vse potrebno - avion, avto, sobo, vizo, ... Pol smo pa sam še šli - Zarja, Miri, Miha in Vanja :D
Leteli smo iz Benetk, v Dubaj ter iz tam v Durban. Let je bil fajn, gledali smo filme, igrali tetris, jedli, ... Je kar minilo, edino 10-urno čakanje v Dubaju je bilo malce dolgo. Ko smo prispeli v Durban, smo si hitro spoodili avto in se odpeljali do Pietermaritzburga, našli sobe in šli spat :P
Tekma je bila sredi marca, pri njih je bilo to ravno konec poletja... Vroče! 25 stopinj v senci + direktnofulblsvetloktprnm sonce :) Pa Južnoafričani so zelo zelo prijazni :)

V torek in sredo smo šli na ogled proge... Ta je zanimiva, hitra :P Skoki ogromni, pedal section dolg, na parih delih tudi malce tehnike, ...
V četrtek smo imeli prvi trening, malce spoznali progo, Zarja tudi afriško zemljo - padla na glavo in si zvila prst ter preščipnila roko (znam jst to :/ :P). Miriju in Mihu je že prvi dan uspelo preskočiti vse 3 tejble :). Zanimiva informacija: prevoz na štart je potekal tudi po avtocesti :P
V petek smo imeli par ur treninga, nato pa kvalifikacije... Zarja je (že spet :S) padla ter se nato počasi odpeljala do cilja. Ker je bilo na štartu ravno 20 punc, je bila, kljub počasni vožnji, uvrščena v finale.
Miri je odpeljal progo z manjšimi napakami (ni mu uspelo lepo preskočiti vseh tejblov), a je bil vseeno dovolj hiter za uvrstitev v finale :) To je bila njegova prva uvrstitev v fnale svetovnega pokala (na njegovem 5. nastopu na svetovnem pokalu) Bravo Mirč! :D
Miha pa je na tadrugem tejblu zaneslo preveč v desno, iz te situacije se mu ni uspelo rešiti in prišlo je do padca :/
V soboto smo imeli ponovno trening, nato pa smo šli na ogled ženske in moške XC tekme. Ravno, ko so moški končevali, se je ulil dež - tko, zlo :P in je padal vse do večera...
Nedelja - finale :)) prva fura zjutraj je bila drsalnica, nato pa je bila podlaga vsako furo boljša. Do Zarjinega finala pa se je proga že čisto posušila... A kaj, ko je Zarja že spet padla :/ Miri pa je za svojo vožnjo rekel, da se mu je zdela hitrejša, kot v kvalifikacijah, a čas je bil isti..

Z rezultati ne moreva reči, da sva zadovoljna... A sva vseeno uvrščena v top 20 / top 80 skupnega seštevka svetovnega pokala, kar pomeni par ur več treninga na naslednjem svetovnem pokalu (Val di Sole, junija) :) Je pa bila ta odprava super izkušnja - zdaj vemo, da odhod na takšno tekmo, daleč stran, ni noben bavbav :D Poleg tega pa je ta proga v Pietermaritzburga takšna, da je ne pozabiš - ohranjanje hitrosti, veliki skoki, gonjenje, ... To ostane v tebi :P

Ker smo meli let nazaj šele v torek popoldne, smo se odločili, da bomo malce pogledali, kje smo sploh bili ta teden. Šef ''hotela'' je bil naš vodič: razkazal nam je samo mesto, šli smo v muzej, na ogled starega zapora - ko smo bili tam, je mimo prikorakal možak, kateremu je edinemu uspelo pobegniti iz tega zapora, nato pa se je odločil priti nazaj :)). Zapeljali smo se tudi do mesta, kjer so aretirali Nelsona Mandelo, si ogledali 107-meterski slap, šli mal po ''štantih'' in seveda na koncu obiskali safari :)) Ugotovitev: žirafe so tam ogromne :P
V torek pa je bil čas za pakiranje, nato šoping ter nazadnje vožnja do letališča. Nato pa let domov :) v Dubaju smo tokrat čakali le 5 ur.

Pakiranje...
Our ride :P
Park sredi Dubajskega letališča :))
Mal progo pogledat...
Gozd na štartu :D
Dr. Evil (foto: Vanja Kodermac)
Tapru tejbl :) (foto: Vanja Kodermac)
Sestavljanje koles... Ni nam težko :P (foto: Vanja Kodermac)
Zarja (foto: Vanja Kodermac)
Miri (foto: Vanja Kodermac)